Guest idgadmin Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Om jag ska formatera min dator Koppla upp mig på internet då får jag säkert Sasser så den kopplas ner varje minut Hur jag ska göra vilken sida jag kan hämta det om jag kan lägga på en diskett kommande problem om det skulle bli Hälsningar/Kent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mij Posted May 22, 2004 Share Posted May 22, 2004 Om du har brännare, eller känner någon som har det, så ladda hem/bränn sp1 och de patchar som behövs/rekommenderas av Microsoft på en skiva. Installera sedan sp1 och patcharna innan du kopplar upp dig mot Internet. Servicepack hittar du tex här: http://nok.idg.se/tjanster/servpack/win2000.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
uralf Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Hej!Jag har också haft problem med Sasser.Förutom en brandvägg (jag kör Zoonalarm free)och uppdatering av Win- dows,så har jag faktiskt en del program som jag använt för att bli av med skiten.Om du skriver din mailadress kan jag Eposta några program till dig!Om du fortfarande har problem? uffel@vasteras2.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.