nale72 Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Jag har en dator som är inkopplad i ett hemnätverk, som i sin tur är uppkopplat med radio-LAN. Problemet är att jag på en av datorerna inte kommer ut på internet, även fast jag hittar de övriga datorerna i nätverket och kan dela filer med dem. Jag har försökt att köra winsockfix och blasterfix utan framgång. Saken är den att allt fungerade utmärkt tills min brorsa tidigare i veckan köpte en gammal dator och försökte få in den i nätverket. Datorn är en P3 800 med XP Home. /Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted May 21, 2004 Share Posted May 21, 2004 Hej Har du testat med en systemåterställning? Ha det! Helren Om dumhet gjorde ont, skulle många skrika dagarna i ända AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
nale72 Posted May 21, 2004 Author Share Posted May 21, 2004 Jag har försökt att göra en systemåterställning, men det finns bara två återställningspunkter (relativt ny(om)installerat xp) och när jag försöker säger den att det inte går att återställa. Kan det lösas genom att installera om XP? Det jag tycker är konstigt är att det går att komma åt nätverksdatorerna, men inte internet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.