Guest idgadmin Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 Hej! På min tjejs dator, som det ligger XP på finns ett underligt problem.. När man öppnar en film i en mediaspelare (vilken som helst) dyker denna informationen upp i höger hörn längst upp: Current frame: _______ CPU load: ____% Input Size: ____ Output Size: ____ Det är lite underligt, för när jag tar en skärmdump när jag spelar en film och sedan klistrar in det i paint så försvinner informationen på bilden.. Detta betyder att det är nåt specifikt program som lägger in informationen.. Vad är det för fel? [inlägget ändrat 2004-05-08 19:38:33 av -|r4$mu$|-] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted May 8, 2004 Share Posted May 8, 2004 har du tankat ner de rätta codeccs till filmen ? mer info tack... Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted May 9, 2004 Share Posted May 9, 2004 Inte det blekaste vilka codecs det finns installerade... Men det kom bara plötsligt, och det är inte bara på en film, utan varenda en... [inlägget ändrat 2004-05-09 10:53:07 av -|r4$mu$|-] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.