Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Startmenyn


jokla

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag kan inte starta om min dator pga att avsluta knappen som man ska trycka på är borta, kvar finns bara "logga ut"...vet ej vad jag ska göra för att få tillbaka den. Jag har inte gjort något själv för att den skulle försvinna utan den har bara försvunnit av sig själv.Hur får jag tillbaka den?

 

mvh Jokla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Kan du inte pröva med att göra en systemåterställning till det datum du med säkerhet vet att avstängningsknappen fanns.

Start-Tillbehör-Systemverktyg-Systemåterställning

________________________________________________

XP Pro, SP1, Intel Celeron II, 1100 Mhz, GeForce 2MX/MX 400, 256 Mb Ramminne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det går inte jag måste ha administratörens tillåtelse... och det roliga är att jag inte har den fast jag är ensam om att använda datorn. Och jag kan inte logga ut heller för då låser sig datorn. Plus att jag får upp blaster varje gång jag startat om datorn med hjälp av reset knappen. Jag har provat å köra blaster borttagnings filen kb823980-x86-sve.exe men jag antar att man måste starta om datorn på rätt sätt för att det ska funka.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste till symantecs hemsida och hämta hem ett borttagningsverktyg, sedan kan du i kontrollpanelen -användare-skapa ett konto eller ändra ditt befintliga..

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...