Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kazaa Lite


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag har sett att fjärranslutnings symbolen är en hand.

Är det meningen att det ska vara en hand under My Shared Folders genvägen på Kazaa Lite.

(Genvägen befinner sig uppe på själva rutan)

 

Have a nice day!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är normalt eftersom det är en delad mapp..som andra användare kan se innehållet i och tanka ifrån..

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Men jag har gått in på Kazaa Lite++, options och traffic. Där har jag bokat för "Disable sharing of files with other users". Är det inte meningen att den där "handen" ska gå bort eller har jag fel. Alla kanske har så (med handen under my shared folders).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den finns kvar iallafall, men om du inte delar så får du oftast inget tillbaka,,

 

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du tankar ner en låt från en användare så kanske han vill se vad du har och delar du inte ut din mapp då bryter han nerladdningen oftast..

 

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Handen under betyder att mappen är utdelad i nätverket, för att ta bort, högerklicka/egenskaper/dela ut.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hela meningen med Kazaa och liknande fildelningsprogram är att du ska dela med dig av vad du har i utbyte mot att du tar del av andras. om du har bredband och vill kontrollera hur du delar filer så rekommenderar jag att du i programmet går till File/disconnect när du lämnar datorn då kopplar du ifrån alla användare som laddar från din disk

_______________

Sesu

ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej,sesu!

Men är det inte så att om man går in på Kazaa Lite>Options>Traffic och bockar för "Disable sharing of files with other users", då delar man ju inte ut någonting alls för andra, eller?

Have a nice day!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...