Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Program


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej!

Jag har följande program på min Lokal Disken ,"xerox, NetMeeting, MyWay och aod". Har ingen aning om vad det är och undrar hur jag kan veta vad det är eller om ni kan hjälpa mig.

Tacksam för alla svar.

PS. Vill tacka alla som hjälpt mig tidigare!

Have a nice day!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

xerox är ett företag som gör bl.a. skrivare så programmet är nog till dennna. NetMeeting är Microsofts program för meddelande. MyWay är spyware som tas bort med Ad-Aware 6 (http://www.lavasoft.de). aod vet jag inte vad det är men skulle inte bli förvånad om det är spyware.

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

MyWay borde vara adware, alltså sånt som ska raderas. Använd t.ex. programmet Ad-aware för att söka egenom datorn efter det och radera.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Ok, tack men det går inte att ta bort MyWay, när jag klickar på ta bort kommer "Det går inte att ta bort MYBAR.Dll. Åtkomst nekad. Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används.". Jag har Ad-Aware 6 jag sökte en gång och då kom det fram några program filer som man inte kunde ta bort, det kanske var den...

Men hur tar jag bort den, utan att på nåt sätt förstöra datorn?

Have a nice day!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in under Lägg till/ta bort program och avinstallera My Search Bar, MyWay Speed Bar och Fun Web Products Easy Installer.

Starta om datorn och kör Ad-Aware igen.

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bara bort det då och kör Ad-Aware efteråt.

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aod kan vara från ett spel tex.Tombraider.Myway är en webbrelaterad söksida,gå in på msn-sök

och skriv detta så får du fram vad det är för program.Oftast lägger sig en mapp kvar i utforskaren,när du avinstallerat något,gå in på utforskaren-program.Leta efter mappar,med dessa namn,men var försiktig så du ej tar bort annat,markera mappen,högerklicka-ta bort..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...