Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Ladda ner från DCC++

Igga

Recommended Posts

När jag hittar filmer i DCC++ som jag vill ladda ner,som t.ex har CD1 och CD2 så går det bara att ladda ner en åt gången. Är det nån som vet om kan kan ladda ner flera samtidigt? Jag har varit på inställningarna och downloads och markerat att jag vill ha 10 simultans downloads, men ändå så laddas det bara ner en åt gången fast jag markerat flera filmer. Nästa börjar inte laddas upp förrän den första är färdig.

Jaha, då förstår jag... fast jag har då en fråga, (kanske lite konstig men...) När en film då är uppdelad på två CD och om jag då laddar ner CD1 från en användare, kan jag då ladda ner CD2 från någon annan och vara säker på att CD2 börjar där CD1 avslutade?

Nu har jag laddat ner från en annan användare också men den går fortfarande inte att ladda ner. Den ställer sig p kö.

Guest idgadmin

Nu vet jag inte om ditt program heter dcc++ eller dc++, men jag själv har dc++ så gå in på File>settings>downloads och kolla på limits, kolla så att båda dom är på 0.

Du kan bara ladda ner en sak åt gången mot samma person. Men det går bra att ladda ner cd1 från en användare och cd2 hos en annan användare, utan problem! / Alex

Jo, jag har DC++. Tack så mycket Alex för hjälpen, nu börjar det hända saker med nedladdningen Har nyss börjat använda programmet så det kan hända att det kommer fler frågor...:)

[inlägget ändrat 2004-04-25 12:26:33 av Igga]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...