Guest idgadmin Posted April 24, 2004 Share Posted April 24, 2004 Tjingeling!!!!! Med drivrutinen får jag barar svartvit färg på TV:n. Hur får jag färg ??? Eller är drivrutinen för ny än TV:n? Har det med det att göra ?? [inlägget ändrat 2004-04-24 16:50:07 av Hojåkare] [inlägget ändrat 2004-04-24 20:12:44 av Hojåkare] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted May 5, 2004 Share Posted May 5, 2004 Jag har samma grafikkort och win xp, och så här gör jag: 1.högerklicka skrivborder -> egenskaper, välj fliken inställningar, sen avancerat 2.välj fliken med ditt grafikkort (borde va en icon innan namnet). Nu ska du få upp en ruta vid sidan. 3.välj nView Display Mode och sedan på nView Modes tar du clone. Nu bör du få upp bild på TV´n med färg...ändra oxå så att TV är primär bildskärm. Vet inte om de fungerar men jag pillade runt lite över allt... Sök på forumet annars, finns massa gamla trågar om just detta problem. //Kongo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.