Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Panda Platinum, uppdatering


jeeves

Rekommendera Poster

Hej!

En snabb fråga: jag har dagligt uppdatering av rubr., dvs den uppdateras varje gång jag går ut på nätet. Men idag har jag försökt sedan kl 13 och varje gång kommer felrutan fram "Uppdatering har ej gått att genomföra, då förbindelse med Panda ej gått att genomföra"! Kan någon säga, om ni har samma problem eller är det hos mig det fallerar??

Mvh Hans

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej Hans.

 

Vi har ju exakt samma Panda och mitt uppdaterade sig idag kl 13.37.

 

Men då och då så lyckas det inte uppdatera sig. Då brukar jag få en dialogruta om det. Där klickar jag på £dubbelfnutt£försök senare£dubbelfnutt£. Det brukar fungera lite senare då. Lugna dig du ett dygn eller så, antagligen så kommer det igång.

Annars så får du återkomma hit.

 

Om du högerklickar på pandan nere till höger och väljer £dubbelfnutt£starta panda antivirus platinum£dubbelfnutt£ så startas pandas huvudprogram. Där kan du se när sista uppdatering är gjord (virussignaturfilens datum) och hur många virussignaturer (botemedel mot enskilda virus) det finns.

 

Hos mig ser det ut så här.

Klicka på länken nedan.

 

http://hem.fyristorg.com/concord/PcSupport/ovrigt/panda.gif

 

ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Så konstigt mitt förra inlägg ser ut. Det står dubbelfnutt (med bokstäver) där jag gjort en sådan. Hoppas det går att läsa ändå.

Annars så fråga mer, det är ju viktigt att panda uppdateras ordentligt.

 

ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-22 19:34:08 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej igen Hans

 

Nu fick jag en sådan dialogruta också. Jag brukar trycka på Försök på nytt senare. Det är troligen något fel på Pandas server ibland, men för mig brukar det ordna sig ganska snart. Det viktiga är att man ibland kollar efter så att programmet verkligen är uppdaterat.

Se instruktioner i mitt förföra inlägg för detta. (hoppas dom gick att läsa)

 

Här kan du se hur det såg ut hos mig alldeles nyss Klicka på länken nedan.

 

http://hem.fyristorg.com/concord/PcSupport/ovrigt/panda2.gif

 

ha de

Amos

 

 

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Amos!

Samtidigt som jag läste ditt senaste inlägg så updaterade Panda sig, så det är som du först skrev troligen ett fel emellanåt hos Pandas egen server. Nu är jag på gång igen!

Ha det gott och sköt om er hela familjen

hs Hasse

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...