swmr Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Har en större modell, som fungerat i ett par år. Gör ganska ofta ändringar, men det brukar fungera. Helt plötsligt ändras inte värden, som borde ändras. Har kört fast. Finns det någon som är beredd att via mail hämta en liten bit av modellen och hjälpa till att lösa problemet? Har lyckats isolera problemet. Tacksam för hjälp. swmr Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Froggy- Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Om du inte får någon hjälp här prova att flytta det till Office-program... Ska fundera på ditt problem Froggy Link to comment Share on other sites More sharing options...
swmr Posted April 19, 2004 Author Share Posted April 19, 2004 Är Office-program = Kontorsprogram? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CÅ Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Hej Swmr! Jobbar själv dagligen med Excel 2000 i tämligen komplexa arbeten. Utan att veta mer specifikt vad som är dina probelm är det svår att svara. Om du vill kan du nå mig på: curt.aberg@comehem.se. Hälsningar. CÅ Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Froggy- Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Japps det är det jag menade Link to comment Share on other sites More sharing options...
swmr Posted April 19, 2004 Author Share Posted April 19, 2004 Din adress är inte godkänd CÅ swmr Link to comment Share on other sites More sharing options...
supporter Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Office programmen räknas som kontorsprogram, word, exell, access och powerpoint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
supporter Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Skicka din problemfil och en lite förklaring till halle@chello.se så skall jag se om jag ev. kan hjälpa dig. Hälsningar Supporter Link to comment Share on other sites More sharing options...
CÅ Posted April 19, 2004 Share Posted April 19, 2004 Hej Swmr! Förlåt min felstavning. Min adress är: curt.aberg@comhem.se Det blev ett e för mycket sist gång. Hör av dig. Hälsningar CÅ Link to comment Share on other sites More sharing options...
swmr Posted April 20, 2004 Author Share Posted April 20, 2004 Problemet är löst Det var cirkelreferensen som var boven. swmr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.