Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Far Cry


Battle

Rekommendera Poster

Har precis installerat Far Cry och när jag skall starta upp spelet kommer följande felmeddelande upp: cd/dvd emulation software has been detected. Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game.

 

Vad betyder detta??

 

Compac presario

3.0 ghz

1024 ddr

250 gig hd

ATI radeon 9800

128 mb grafikminne

Windows xp

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-16 22:22:51 av Des]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det betyder att om du använder t.ex. Daemon-Tools för att använda en nerladdad kopia så skall du raskt springa och köpa spelet.

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet var att jag hade både deamon-tolls och clone-cd installerat, dock ej aktiverat och den kombinationen tillsammans med mitt inköpta spel gick inte ihop. Efter en avinstallation av dessa två gick spelet igång utan problem. Tack ändå Warwolf!! Testa gärna spelet, grafiken will blow your mind!

 

Compac presario

3.0 ghz

1024 ddr

250 gig hd

ATI radeon 9800

128 mb grafikminne

Windows xp

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-17 08:07:52 av Des]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
Gäst idgadmin

 

Nej det gör det inte det e skyddet på skivan som gör det men med nya daemon tools ska det inte vara nåt prob vad jag har hört.. version 3.46....Hart själv spelat och jag e fundersam LOL hade inte hört nåt om det förrän jag tittade på spel sajter :S ok LOVE THE GAME...kan bli Årets bästa tror jag..

 

[inlägget ändrat 2004-05-21 09:38:23 av ingen clue]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...