Guest idgadmin Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Har jag råkat ut för en hoax när jag fått nedanstående meddelande i min e-post eller är det något jag ska åtgärda? Jag fick detta meddelande om ett virus som sprids genom mailen och > >eftersom Du finns i min adress bok har det antagligen kommit > >till din dator också. Kolla så du inte har det och gör det enligt > >nedan anvisningar om det finns hos dig. Viruset heter Jdbgmgr.exe > >Det tas varken bort av norton eller Mcaffee antivirusprogram, inte > >Avast heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malou_031 Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Hej Doggyfreak Låt nallebjörnen ligga där den ligger *ler*. Det här mailet är ingenting att bry sig om. Det är ett så kallat hoaxmail. Läs här: http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html Många vänliga hälsningar: Malou ***** Ha En Fortsatt Underbar Dag ***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.