Just nu i M3-nätverket
Jump to content

*.exe filer

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hej... har skaffat en 250 GB HD och har flyttat över alla mina sparade filer på den, tog ur den ur dator formaterade datorn och installerade Win XP tillbaka.. satte i Disken och XP bekräftade att den hade hittat Disken... men när jag öppnade den och skulle köra ett installationsprogram så funkade inte programmet... det öppnar bara ett komandofönster i någon tiondels sekund.. samma sak är det med alla mina *.exe filer. Film och musikfiler är fortfarande OK.. har provat att använda program som Diskrecovery o.s.v men utan något resultat.. finns det nån vänlig själ därute som kan hjälpa mig med detta.

Tack på förhand P-A

Guest idgadmin

den är byglad som cable select.. formaterad som NTFS innan jag flyttade över alla mina filer.. tidigare så hade jag en 120 gb och en 80 gb hd som jag flyttade över till den nya 250 gb-disken formaterade sedan datorn (inte den nya disken) och när jag sen skulle använda ett av programmen så funkade det inte... inte något av de andra programmena heller men alla andra filer film o.s.v funkar

I praktiken så brukar man använda sig av Master och slave på samma ide kabel svart master grå Slave..Och viktigt att man har samma filsystem NTFS på bägge eller FAT 32 på bägge..

Uppdatera Mera :)

[inlägget ändrat 2004-04-16 09:02:05 av TalisMan]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...