Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HD problem! HJÄLP!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag har ett stort problem som har gjort mig sömnlös många nätter nu!

 

Har krånglat med att köpa en ny dator, för att min HD krångla i min föra dator, trodde det var gamla burkens fel.

 

Men nu när jag installerat, byggt & haft mig & äntligen fått alla 232/250 gb som inte gick att ha förut bara för att jag inte hade servicep 1.

 

Så fick jag ingång min wd hd på 250gb, började kopiera över filer från gamla hårddiskar, som jag gjorde förut oxå på gamla burken, men IGEN big problem!

 

När jag kolla nya hd där jag flyttat mina filmer & annat till, så fanns bara typ hälften av allt, & vissa mappar gick inte än gå in i (felmedelande) startade om datan men den här gången ännu mer FEL! Nu hade den bytt namn & när jag skulle klicka in i den så står det "disk inte fomaterad, vill du formatera?" kul alla filer förlorade!

 

Hur kan detta hända?

Vad är felet?

 

Jag hade ju formaterat den innan jag flyttade över filerna så klart, har aldrig varit med om nåt sånt här jobbigt problem!

 

Snälla nån som vet HJÄLP!!!

?

?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tog väl inte snabbformatering hoppas jag?

 

AMD Duron 1,2 Ghz 256 MB 20 + 80 GB GeForce 4 MX440 64 MB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

nopp tog ej snabb formatering, har formaterat den innan, men då var den knas oxå, har kollat så allt blev rätt i formateringen, ej dynamisk eller nått annat knas. förstår inte varför det blir så här!? när jag fyllde på den så verka allt att funka, men sen när jag kolla allt som jag flyttat över, var bara typ hälften av filerna där & vissa kataloger gick det inte äns gå in på! & när jag starta om datan så gick det inte äns gå in på hd, det ståg formatera hårdisk? hur f_n kan det bli så här??? *snyft*

?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag tror jag har samma problem, när jag har flyttat en mapp till min nya hårddisk går den inte längre att öppna.

Kollar jag på egenskaper på mappen står det att den innehåller 0 byte, börjar få lite panik fär det var en del viktiga filer där.

.......................

Intel Pentium 4 2.4 Ghz | ATI Radeon 9700 | 256 RAM | 280 Gb HDD

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

hej när du ska flytta över filer från en hårdisk till en annan så måste du högerklicka på filen och trycka kopiera sen går du in i den andra hårdisken och höger kilckar och trycker klistra in

 

Intel pentium 4 3.2 ghz 512dual ddr

250gb ati radeon 9600 pro 256 mb abit IS7-E

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...