Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

FAR CRY & msvcr71.dll


mr hansson

Rekommendera Poster

skriver denna fråga här eftersom det verkar vara den mest välbesökta platsen på forumet. Har installerat farcry men kan inte starta spelet! msvcr71.dll saknas! den har något med c++ runtime library å göra om jag fattar saken rätt och jag har redan laddat ner filen från internet. lagt den i system 32 katalogen startat om datorn installerat om spelet men det hjälper inte! fattar ingenting! nån som vet hur man ska lösa problemet? har sökt på ubis egna forum men inte hittat någe bra svar, de har uppe problemet å beskriver hur jag ska göra men det som står där är precis vad jag gör så jag fattar inte riktigt vad som går snett... (har tom testat att lägga den i farcry katalogen men det funkar icke...)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta denna fråga i pcspel ..

har du hårdvara som stödjer spelet minst 2,4 CPU och grafikminne ..Och har du köpt det ..

 

 

Uppdatera Mera :)

 

[inlägget ändrat 2004-04-09 13:07:31 av TalisMan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

jo då det är köpt & datorn är stark. (det räcker med 1ghz processor och 256 meg ram för att köra det spelet) Förresten detta forum är väll till för att svara på frågor och inte för att spekulera omkring hurvida programvaran man frågar om är köpt eller inte?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...