Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webbkoder på internetsidor


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag får en massa felmeddelanden när jag kopplar upp mig mot olika hemsidor. Ofta kommer det upp kodtext blandat med bilder och text. Ibland får jag låsningar, så jag måste använda ctrl-alt-del för att gå vidare.

Jag har Internet Explorer och Win 2000 och gör regelbunden uppdate. Kryssen finns där de skall vara i inställningar.

Vad jag förstår, så kan det vara en fil som är skadad.

Kan man installera över Explorer utan att inställningarna försvinner eller kan man byta ut den skadade filen ? / Sonny

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-05 16:27:12 av Sonny Baldestam]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej Sonny,

 

Du kan prova att köra reparerande installation på Internet Explorer. Du kan göra det genom att gå till Kontrollpanelen och där hittar du Lägg till eller ta bort program. I Lägg till eller ta bort program -fönstret väljer du Internet Explorer och klickar på Ändra. I nästa fönster kan du välja Reparera Internet Explorer.

 

Med vänliga hälsningar,

 

[bLÅ]

Katarina Lindberg

Support Engineer

Microsoft Personal Support

[/bLÅ]

[FET]

Inlägget är inte förknippat med några garantier eller ansvarsåtaganden av vilket slag det vara må, det medför heller inte någon överföring av rättigheter. Användning av informationen i inlägget sker på egen risk. Användning av förekommande script, datorprogram eller liknande regleras av villkor som finns på Microsofts hemsida

[/FET]

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...