Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

?? är detta bra


Gss

Rekommendera Poster

ST Labs Geforce FX5600XT 256Mb är det ett bra grafikkort ska användas till typ bf och cs mm. Nu har ja ett gf2 mx 440 (lol) de flyter bra (nja)hehe

och nu tänkte ja köpa ett nytt(det jag skrev.)

Det kanske inte är det bästa men ja ska köpa ett bättre nästa år (när jag åxå ska köpa ny dator)!!!har inte mycket mer pengar nu och säg inte att ja ska köpa ett radeon !!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan Brunsten

Visst, det är billigt och säkert bra, tänk på att om du bara ska köra cs så är det pengar rakt i sjön. Typ 95% av spelet körs av processorn så det är en ny processor man ska köpa då.

 

Men som sagt, ett Radeon har bättre prestanda vid kantutjämning än Geforce, bara så att du vet!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag tror det krävs en relativt vass processor för att utnyttja det kortet maximalt.

 

Jag vet inte vad du har för processor nu men ditt nuvarande grafikkort antyder ju att ditt system är ganska gammalt.

 

Det är väl dock ingen tvekan om att du får bättre prestanda med ett GeForce FX5600XT-baserat kort.

 

 

- Intel Celeron 1 GHz, 512 MB SDRAM, GeForce 4 Ti4200 64 MB, HDD 40 GB, Windows XP Professional -

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har ja en 2100+ 1,6Ghz tror ja den e clockad och det flyter nog ganska så bra nu ändå men jag köper det!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...