Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Opera


tHorSeYE

Rekommendera Poster

Opera till Mac! Wow, hittade det idag. Visserligen bara beta 1, och jag har bara testat i några minuter, men eforum går iaf *mycket* snabbare att ladda! I IE står det bara stilla hela tiden. Opera regerar just nu hemma hos mej.

www.opera.com

 

[inlägget ändrat 2001-05-29 17:56:36 av tHorSeYE]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och den är lika norsk som torsk!

 

Jag gillar iCab också.

 

 

"Life is too short to use anything but a Mac; Windows is just not a human environment." - Roger Ebert, filmkritiker på Chicago Sun-Times

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske är därför den inte visar vissa bilder i tabeller eller visar vissa tabeller helt galet.

 

 

/Petra

If you see someone without a smile, give them yours.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm. iCab? Har aldrig jag hört om. Är det en webbläsare? Hittar den inte. Har du nån adress kanske?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"hmm. iCab? Har aldrig jag hört om. Är det en webbläsare? Hittar den inte. Har du nån adress kanske?"

 

 

http://icab.de/

 

iCab är bra men Omniweb är den bästa jävla browsern på jordklotet...

 

/nix

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Men jag måste böja mitt huvud i skam och erkänna att jag använder IE 5.

 

Ska testa iCab och Omniweb lite mer. Har testa Opera men den suger ordentligt och är extremt pc-mässig i stilen.

 

iCab är djävulskt snabb.

 

 

"Life is too short to use anything but a Mac; Windows is just not a human environment." - Roger Ebert, filmkritiker på Chicago Sun-Times

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar ju inte Omniweb heller. Finns det ingen regel som säger att man måste skriva adressen till de program som man hänvisar till.. typ..

 

Visst iCab var väl snabbare än IE, men det gick väldigt trögt att ladda bilder. Är det nån inställning som jag har fel kanske? För det var väldigt mång ainställningar som man kunde ändra på...

[inlägget ändrat 2001-05-31 16:06:25 av tHorSeYE]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du får väl söka lite. Med Google till exempel.

 

Ja, men när man letar program bör man söka på Versiontracker eller macupdate först

 

www.versiontracker.com

www.macupdate.com

 

/nix

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan söka.

Och så kan man fråga på eforum. Svaret kommer ungefär lika snabbt.. =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...