Guest idgadmin Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Vi ska byta server. Men det går inte att byta domännamn och datornamn. Vi har en server, men ska nu ersätta den med en ny, som vi har klar och bara ska bytas ut. Så vi vill ha samma domännamn och datornamn på den nya server som den gamla. Vi har nu kört den nya parallelt med den gamla ett tag, för att utvärdera den. Men det går inte att byta namn på den nya servern till det nya. Kolla länken för felet: http://194.236.225.244/TESERV/domainname.bmp Hälsningar Teserv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted March 17, 2004 Share Posted March 17, 2004 Det går inte att byta namn på en domänkontrollant hur som helst. Du måste gå ur domänen först. ____________________________________ Jag är inte rädd för spöken! [inlägget ändrat 2004-03-17 14:44:33 av DanneV330] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Ja, men hur går jag ur en domän? Så att jag kan byta domännamn. Jag vill ha kvar alla konton som är på den nya datorn. Tack på förhand. Hälsningar Teserv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.