Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tips på 19 tummare...


X-etX-son

Rekommendera Poster

Är det någon insatt som kan ge ett gott råd ang 19-tums monitor? Jag tänker sätta ihop ett system och undrar vilken skärm jag ska välja, vilket märke och modell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sten Tuffert

Om du vill ha en riktigt bra och billig (inte proffs) så kan jag starkt rekommendera Samsung SyncMaster 19" 950P. Jag har själv funderat på att byta upp mig så när min kompis köpte denna så blev jag djupt imponerad. Ett stort problem brukar vara att man får moiré-mönster på skärmen (som vågor i färgerna ungefär). Den här kan man dock (som den första skärm jag sett) justera detta på och få bort det! Den har inte en platt skärm, men jag tycker faktiskt inte det spelar någon roll. En fantastiskt bra bild helt enkelt.

 

Skribofont i Stockholm har den:

 

http://www1.skribofont.se/prislistan/ProdInfo.asp?ID_Product=100000705

 

MVH,

 

/R

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv en LG 99G, trodde att det var dålig kvalitet så jag köpte den först på provköp. Men vart otroligt förvånad av den skärpa och kvalitet den visar. Och går utan problem att justera bort moiré störningar. Måste faktisk ge den högsta betyg i klassen för bildskärmar under 6000:-. Kostar 3642:- på komplett eller 3618,75 på Dustin. Alt. en prismatchning på Onoff.

 

 

Everybody right there, get on up!!

Everybody right here, get on up!!

Check the microphone!!

Check the microphone!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...