Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

datorn är störd i huvet


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

hej!

sen i torsdags så har min dator varit helt störd i huvet. Program som t:ex direct connect hakar upp sig när dator skall göra något minsta ansträngande som har med internet att göra

(i direct connect så hakar programmet upp sig när jag skall ansluta till en hubb(rutan kommer inte fram helt och så hakar det upp sig(så står det "programmet svarar inte)så får man stänga det och öppna det igen) Mycket irriterande) samma sak händer när jag försöker att uppdatera min hemsida. Msn messenger fungerar inte heller. det går inte att starta hur många gånger man än klickar på den. datorn är en 1,5ghz med windows xp home edition. felet är för alla användare på datorn. mycket irriterande. snälla hjälp mig

 

M.v.h Zwaitzwov

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

vårt 250kbit brdband som alltid laddat ner i 31kb/sek har nu helt plötsigt gått ned till 3kb/sek vad man än laddar ner. mycket irriterande

 

jag behöver värkligen hjälp, för 3kb/sek är ju oacceptabelt när man betalar för 31kb/sek!

 

tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

cpu användningen ligger på 100% av någon anledning fast jag inte öppnat några program alls.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

varför då? det är ju bara när jag använder internet som det jobbar sig ju. föresten! internet hastigheten är tillbaka på 31kb/sek! men det hakar nu även upp sig på hotmail.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Kör en virusscan och Advare du har nog ngt som inte ska vara där i din dator

_______________

Sesu

ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

tack för era inlägg.

panda antivirus platinum har inte lyckats uppdatera sig förän för några timmar sedan. när den gjorde det så kände den igen 4700 nya virus. ett av dom var det som jag hadde i min dator.

det hette "w32/kelar.a"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Har du datorn kopplad till bredband så bör du ha en hårdvarubrandvägg och ett uppdaterat Antivirus

 

 

Från Ökenkrigare till Ghost Force;

SAS

Special Air Serice

Speed Allied Suprise

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...