Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skrota poängsystemet


murmelmannen

Rekommendera Poster

murmelmannen

Vad är åsikterna om poängsystemet på forumet?Tycker själv att vetskapen att ha hjälpt någon är viktigare än poäng.

[inlägget ändrat 2004-03-12 18:49:16 av murmelmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej!

Jag håller med dig. Det verkar lite fjantigt tycker jag också. Men i det här samhället ska det ju tävlas i allt.

Apropå stavningen "Besserwischer" så brukar jag prata så efter att ha tagit några öl för mycket. :))

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag gillar att ge poäng till andras svar som verkligen ger hjälp och kan vara bra svar att spara på för framtida bekymmer mina eller andras. Sen finns de ju de som har lagt in otroligt många inlägg men inte delat ut mer än ett par poäng.

 

_______________

Sesu

ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Poängen är väl i sig poänglösa, men jag vill ge beröm (inga poäng) till alla här i våran forum, här är en god ton, och ingen "flaming" och annat navelpilleri.

med hälsning

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Peer!

 

Kunde inte ha sagt det bättre själv *ler*.

 

Ha det så bra: Malou

***** Ha En Fortsatt Underbar Dag *****

 

***** Ingen Fråga Är För Dum *****

 

Hellre fråga en gång för mycket, än inte fråga alls

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig spelar det ingen roll. Poängsystemet spelar ingen verklig roll utan är egentligen bara en rolig sak. IDG.se får gärna skrota systemet, jag bryr mig inte nämnvärt...

 

--------------------

Jonathan Hansen

http://jonathanhansen.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En uppmuntran till god hjälp ger mer än en poäng..

 

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tycker det är bättre med ett inlägg - att rådet har fungerat, eller tvärtom. Så man vet vad det har givet. Ibland kan man tro att det har fungerat om man får ett poäng, men en rad tillbaka som någon respons är bättre

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker att poängen är ganska så bra. brukar kolla igenom dom olika forumen hyffsat ofta, men ibland så dröjer det ett par dagar mellan besöken här. Har man då svarat på någons probem så kan man ju se med hjälp av poängen om man verkligen hjälpt någon.

 

//tias

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag håller med tiasb1 för ibland så är det tjatigt att läsa alla kommentarer och småprat mellan forumets medlemmar som inte har ett dugg med saken att göra men som gör att de får upp antalet på sina inlägg.

DÅ är poängen bättre i de fallen

Annars kan den vara eller inte för mig.

 

_______________

Sesu

ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...