tobias_hansson Posted March 9, 2004 Share Posted March 9, 2004 Hejja igen... Jo jag har nu yttligare ett problem. Nu handlar det om att jag inte tan "capture" från tv:n... Jag använder mig av asus live och jag har asus kort. Jag ser tv bilden på datorn bra. Och där är det inga problem men när jag klickar på "Capture" så kommer denna ruta upp: Connecting to capture driver occurs error... Please check your capture driver is correctly install or not, then restart your Windows to reset your capture driver. vad kan det vara för fel ?? Detta har nyligen funkat förut... finns det någon som kan hjälpa mig =O) Tack för alla svar / Tobbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted March 14, 2004 Share Posted March 14, 2004 Har du uppdaterat grafikdrivrutinen men inte capture drivrutinen? __________________________________ Jag är inte rädd för spöken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias_hansson Posted March 16, 2004 Author Share Posted March 16, 2004 Jag har inte uppdaterat inte capture drivrutinen... smart tips... men vart hittar dem ?? Just mitt asus kort är det svårt att hitta drivrutiner =O( Tack för svaret... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.