Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Need For Speed Undergound

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

hej, jag har köpt NFSU till min data men spelet hackar en massa´!!!!

jag har 3-d inställningar och datorn uppfyller alla minikraven!!!

/viktor952

Kan vara ngt program i bakgrunden som stör tex virusskyddet..

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

Guest idgadmin

... för att kunna spela nfsu utan att de ska hacka...så måste du ha typ en 2 gh med ett rätt så bra grafikkort...om du bara uppfyller minikraven...så lär de hacka...eftersom dem e till för att de ska funka i princip..

/////////////////////ehhhh jaaaaame!?

Guest idgadmin

NFSU borde, om jag minns rätt, automatiskt ställa inte optimala inställningar när det körs första gången. Återställ standard inställningar ifall du ändrat dem så ska det inte borda hacka. Uppfyller datorn rekommenderade kraven?

Du måst ha typ en 2,5 ghzare för att de int skall lagga så de så och även om det går me sämmre grafikkortet skall vara bland de bästa

Behöver ingen 2-2.Ghz för att det inte ska hacka...läs systemkraven...

Troligare något program i bakgrunden som stör som nämts tidigare..

Kör en Ctrl+alt+del och stäng ner lite, Explorer & Systray (taskmgr om det är Win XP) ska vara kvar, om det är XP så rör heller inte de med SYSTEM, Network services, Local services

Nya drivrutiner till grafikkort, ljudkort, DirectX, moderkort om möjligt...

Om du då inte förstås har en dator som knappt uppfyller minikraven..dessa bör överstigas en del..men inte som några skrivit 2-2.5Ghz i processorväg...räcker med typ 1-1.5Ghz

Minikraven är dessa:

- Windows 98/ME/2000/XP

- 700 MHz Intel Pentium processor or 100% Compatible

- 128 MB (256 MB when using Windows 2000/XP)

- 32 MB Direct3D video card with DirectX 9.0 compatible driver

- 2 GB + space needed for save games and Windows swap file.

- Xx speed CD ROM/DVD drive

- DirectX 9.0 compatible drivers

* The Future Is Here! *

Guest idgadmin

Har klarat spelet med en dator med denna konfiguration:

Celeron P4 2.0 GHZ, 512 SDRAM, Powercolor Radeon 9600 Pro.

Kunde då köra på "High" och 1024*768 med hyffsad FPS och på "Medium" med 1024*768 eller mer utan minsta lilla minihackande..

Det kan vara som Humaoid säger, fast på min dator hände det ingenting med 3DMark siffran med nästan inget i Aktivitethanteraren eller en hel massa applikationer..

Har du testat att ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet? Skulle annars kunna vara att ditt grafikkort är för dåligt om det bara är på 32 Ram, men 64meg funkar om man kör på "low".

Guest idgadmin

Har själv installera spelet på syrrans sons dator, den är inte bättre än minimum kravet direkt, en 800mhz hyfsat gfx kort dock gf4 128ram, hackade som attan när vi starta, kollade hans drivrutiner, dem var gammla, hämta senaste och install, och spelet flyter på finemang nu !

riktigt kul spel är det oxå! med ratt å grejer, knappt grabben fick lira när farbror* var där och blev som ung på nytt :D (förlåt alexander ;))

*morbror menar jag ju givetvis

[inlägget ändrat 2004-03-11 20:33:32 av Tjikken]

Guest idgadmin

Har samma problem, spelet rullar fin fint med äldre drivrutiner...

Från Ökenkrigare till Ghost Force;

SAS

Special Air Serice

Speed Allied Suprise

Guest idgadmin

Tjena ! ehh jag kör själv NFSU, som sagt så behöver du inte nån superdator för att klara spela de spelet, stäng ner alla program som körs i bakgrunden, koppla helst ifrån internet också, de stör mcyket också..!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...