Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Okunnig behöver hjälp!!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

jag har massa problem med att få igång mitt bredband från tele2 som jag just köpt. Jag har haft igång det, men två gånger på två dagar har det strulat och kastat ut mig. Nu när jag sätter på datorn så kommer jag inte in någonstans. Inte ens i utforskare, Word el nåt. Det kommer bara upp en varningsruta med ett rött kryss där det står: "Explorer. Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas. Info: Explorer orsakade ett ogiltit sidfel i modul VX2.DLL på adress 0177:100103d0"

Vet någon vad detta kan bero på. Jag har startat om datorn flera gånger, men problemet kvarstår. Kan jag ha raderat bort någon nödvändig fil när jag rensade lite i datorn? Och isåfall vilken, o hur kan jag fixa det? Snälla snälla hjälp mig!!!

MVH Mia

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Vad jag kan frst efter lite Googlande s r det ett Spyware du har, prova om det gr att starta i felskert lge(tryck F8 under uppstart) och ta bort allt du hittar av VX2.DLL i datorn och registret.Har du Ad-aware kan du prova det frst.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

TACK! TACK TACK!

du är en ängel gurrasnurras!

Gjorde som du skrev o nu funkar det. den e fortfarande lite konstig, men jag kommer in i alla fall. så en stor chokladbit till dig!

/popson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...