Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

^¨.." Stoppa jävla novenll netverkl!!!!!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag här lite problem här .. Alltså i bland vill jag visa till mina kamrater i skola vissa program som jag tycker att dem är bra då behöver jag installera dem så vi får inte det eftersom vi har novellnetverk i våra skoldatorer som tillåter oss inte att installera något program. Så jag undrar om det finns något sätt att installera programer i vår skol datorer . jag lovar att jag kommer tarbort dem efter jag blir klart med...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst så finns det sätt att installera program utan att du har tillåtelse av den ansvarige. T.ex. så kan du skaffa dig åtkomst till Admin-kontot med divere trix.

Men du kan glömma att få någon direkt hjälp här med att hacka dig in på din skolas nätverk.

 

Bra bok i ämnet: Hacking i Fokus (http://butik.pagina.se/FB_Produkt.asp?art=63607077)

 

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Yes! Kill all hackers!!! -But! Du har fel om masturbation!!! Det gör livet rikare!!! Det är mycket bättre än att ligga med en dålig kvinna.....

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

;-)

 

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Alber,

Ett litet tips: För att klara ett jobb i framtiden behöver man kunna skriva riktig svenska. Lär det först innan du börjar trixa med skolans datorer.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Du Tobbe2 , jag håller med allt du säger men Problemet e, här i Akademien lära vi oss bara Engelska så det e ingen kånstig att jag skriver dåligt svenska däremot det käns lite o respekt att man skreva på engelska nån fråga i svenska websupport...jag hoppas att du förstå nu problemet. Sam Albert :)

 

nu. Kan du hjälpa mig med mitt problem Som handlar om att kunna installera programer i våra skol datorer ??

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej Alber,

OK jag har förstått nu att du har problem med svenska språket. Språkproblem intresserar mig eftersom jag varit datalärare i SFI (svenska för invandrare). Vad är det för Akademi där man bara lär sig engelska?

Vad jag inte förstår varför du helt enkelt inte går till administratören för nätverket på skolan med ditt problem?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...