Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

internet explorer


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

när jag startar datorn fårjag felmeddelande om ett sidfel i explorer. jag kan inte komma in i windows. filen iexplorer.exe fattas, måste jag ominstaller w98, i så fall hur för att felmeddelandet låser hela datorn. går endast att komma in i felsäkert läge.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formatera datorn gör du lättast med en start-diskett. Starta datorn i fel-säkert och gör en start-diskett om du inte redan har det. Starta sedan om med disketten i, skriv format c: så formateras disken.

 

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borjtor, hej :-))

 

Talar Windows om får dig att "iexplorer.exe" fattas, då har du en trojan i systemet. "Iexplorer.exe" är en hijacker.

 

Windowsprogrammet Internet Explorer heter "Iexplore.exe" , alltså utan "r".

 

Om du har en anslutning som du kan ladda ner på, gå hit och ladda ner CWShredder : http://www.sherrylynn.us/privacypolicy.htm

Lägg den på en diskett och kör den på din dator. Den kommer att ta bort en del filer ur ditt system, så du förhoppningsvis kommer in i systemet igen.

 

Ta samtidigt ner HiJack This och lägg den också på disketten

Klicka "HiJackThis.exe" sedan "scan".Tryck sedan på "save logfile" och lägg den någonstans, en textfil kommer upp. Kopiera den och posts den här så får vi titta på den.

 

Hälsning

 

Die Hard

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...