Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Steam


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

hejsan

kan man spela med steam på Lan utan internetuppkoppling ifall man inte kan det finns de nått program som gör så att man inte behöver internet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Vet i alla fall att man inte kan spela LAN med steam utan internet eftersom man måste logga in på steam via internet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

det går inte ännu....men dom ska släppa en patch så det ska fungera. men det lär nog ta sin tid

/////////////////////ehhhh jaaaaame!?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Valve håller på att utveckla en uppdatering som gör att man kan spela steam på lan.Men det dröjer.Så länge måste du ha internet för att spela på lan.

 

 

Adrenaline-Sennheiser

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

jag skapade ett steam konto precis när de kom ut och jag behövde inte skriva in nån cdkey men nu när jag skulle skapa ett nytt konto så var jag tvungen att skriva in cdkey. finns det nått sätt att slippa cdkey i steam? jag har hört att riktiga cdkeys ändå inte funkar med steam.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Osaken om en cd key inte funkar beror väl säkert på att så många på dc++ eller andra fildelningsprogram delar ut sina original cd key. Säkert kan man inte ha samma cd key som nån annan om man registrerat konto på steam.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

på senaste uppdateringen på steam skulle de komma en uppdatering där man kan spela offline men jag hittar ingenstans där man kan spela online. Nån som vet vart man kan starta steam utan att vara uppkopplad?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...