Guest idgadmin Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Mitt adressfält har försvunnit, vart har det tagit vägen? Jag har försökt att markera adressfältet under Visa-menyn men det funkar inte.Jag har Windows XP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Die Hard Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 iim Prova att tryck "F11" , snabbkommando för helskärm.Kanske det är det? Die Hard Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjädern Posted February 22, 2004 Share Posted February 22, 2004 Hej.tror jag vet hur du ska göra..gå upp längs upp.strax ovanför där adressfältet normalt ligger.Högerklicka och se så att det finns en Bock för adressfältet.prova detta..Mvh Fjädern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Horse Posted February 23, 2004 Share Posted February 23, 2004 Börja med att högerklicka på ett rent ställe i området där ikoner (Bakåt,Sök,Favoriter m m) ligger. Se till att du inte har någon bock framför "Lås Verktygsfälten" och att du har bock framför "Adressfält" Sedan tar du muspekaren i nederkanten på verktygsfältet så du ser en dubbelriktad pil, håller ned vänster musknapp o drar nedåt så är adressfältet tillbaka. Gå sedan tillbaka enligt ovan och bocka för "Lås Verktygsfälten" Hör av dig om du har funderingar, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 24, 2004 Share Posted February 24, 2004 Crazy Horse Tack för svaret. Du är duktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.