Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mappar för Kazaa?


Farbror Blå

Rekommendera Poster

 

Hej. Har frågat tidigare men ej fått ngt svar: I samband med att jag bytte till KazaaLite från KazaaPlus blev Kazaa-mappen i Program-mappen kvar. Nu har det skapats en KazaaLite-mapp oxå. Kan jag ta bort Kazaa-mappen och flytta över "My shared folder"-mappen därifrån till KazaaLite-mappen utan problem?? I Kazaa-mappen ligger det kvar andra gamla filer - behöver jag dom? Kan jag få ett relevant svar på dessa TVÅ frågor är jag tacksam. :-) Mvh / Christian

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Du kan ta bort Kazaa mappen!

 

Jag har gjort precis det du frågar så det ska inte vara några problem!

 

Helren

 

TACSAM FÖR SVAR! (LITAR PÅ ERT OMDÖMME)

________________________________________________________________________________

XP Professional

AMD Athlon 1,65Ghz, Maxtor 120Gb + Seagate 80Gb , 1,00Gb Ram,Radeon 9600 256Mb

________________________

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Igen!

 

Men jag har för mej att jag flyttade My sh... först innan jag tog bort resten!

 

Helren

 

TACSAM FÖR SVAR! (LITAR PÅ ERT OMDÖMME)

________________________________________________________________________________

XP Professional

AMD Athlon 1,65Ghz, Maxtor 120Gb + Seagate 80Gb , 1,00Gb Ram,Radeon 9600 256Mb

________________________

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja du kan ta bort den och du kan flytta My shared folder mappen !!

Du måste inte flytta My... mappen till Kazaa LIte mappen utan vart du vill låtarna går att spela upp med Media player i Windows!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

Hej

 

Personligen hade jag gjort så här.

 

Först skapat en mapp på valfritt ställe, t.ex i "mina document" och kallat den mappen för t.ex "Musik".

 

Sedan

Överfört alla musikfiler som jag vill ha kvar från gamla Kazaas Shared Folder

till den mappen.

 

Sedan

Slängt den gamla Kazaa-mappen med hela dess innehåll (släng den i papperskorgen, då kan du ju hämta tillbaks den i fall något skulle gå fel)

 

Sedan

Om jag sedan vill dela med mig av musiken i den nyskapade mappen "Musik", så startar jag bara Kazaa Lite och går till "options-find media to share". Där väljer jag "folder list", letar upp mappen och sedan "verkställ" och OK.

Om du vill dela med dig av innehållet i någon annan mapp, så kan du ju där välja även den.

 

På så sätt så slipper du ju ha all din musik och annat du vill dela med dig liggande i Kazaa Lite.

 

Glöm bara inte nu att kopiera/överföra alla filer som du vill ha kvar ifrån gamla "kazaa shared folder" till en annan mapp/mappar innan du kastar gamla kazaa-mappen.

 

Mvh

Amos

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Gör som AMOS säger det funkar utmärkt!

 

Sen är det ju det att han är gammal i gemet och vet vad han pratar om! *ler* Eller hur AMOS!

 

Helren

 

TACSAM FÖR SVAR! (LITAR PÅ ERT OMDÖMME)

________________________________________________________________________________

XP Professional

AMD Athlon 1,65Ghz, Maxtor 120Gb + Seagate 80Gb , 1,00Gb Ram,Radeon 9600 256Mb

________________________

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amos Bronson Alcott

tackar tackar Helren

 

Gammal man gör så gott han kan vet du

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-02-20 16:26:34 av Amos Bronson Alcott]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack alla! Jag gör som du föreslår, Helren, det är ju det enklaste.. Varför skulle jag kludda med nya mappar och nya platser...?? :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...