Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Grafikkort

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

När jag försöker gå in på inställningarna för grafikkortet via Kontrollpanelen - Egenskaper bildskärm - Avancerat, och sen fliken för grafikkortet GeForce MX 440, får jag upp meddelandet "Huvudservernamnet (SPN) som utdelades under säkerhetsförhandlingen är felaktigt utformat". När jag klickar OK kommer ett tomt fönster (där grafikkortsinfon tidigare fanns) upp, och när jag ok-ar det kommer detta meddelande upp: "Ett undantag uppstod vid försök att köra shell32.dll,Control_RunDLL"C:\WINDOWS\System32\desk.cpl",Bildskärm"

Vad betyder det? Jag är INTE en avancerad datoranvändare :-), så är tacksam för hjälp!

Datorfakta: Har en Compaq Presario 6000, 2.67 Ghz, 512 Mb RAM, och skärm Compaq 7500. WindowsXP.

Mhv Pontus

Hej!

Du kan ju prova att göra en återställning!

Start-->Kontrollpanelen-->Prestanda o Underhåll-->System sen har du återställning uppe till V !

Helren

TACSAM FÖR SVAR! (LITAR PÅ ERT OMDÖMME)

________________________________________________________________________________

XP Professional

AMD Athlon 1,65Ghz, Maxtor 120Gb + Seagate 80Gb , 1,00Gb Ram,Radeon 9600 256Mb

Pontus Sthlm , hej :-))

Jag tror att du ska försöka installera en ny driver till grafikkortet.

Fast du kan ju först försöka ominstallera den du har, vad har den för version?

Gå hit och ladda ner en som heter 43.45 eller senare och spara den på hårddisken så du kan använda den , om det skulle behövas: http://www.guru3d.com

Die Hard

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...