Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hotfix


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

hej

jag har sett på min data ta bort lägga till program finns flera program som heter

windows xp hotfix-kb823980

windows xp hotfix(SP2)Q331320

windows xp hotfix (SP2)Q811493

windows xp hotfix-paketet[yterlligare information finns i Q329048

 

min kompis sa att det är porr och att han är säker på detta han sa att han hade också dom programen och att när han skulle ta bort så dycker det porr ut

så jag skulle veta vad är det för något.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag har också de där sakerna installerade. Enligt vad jag förstått så är det där inget porr. Det är windows uppdateringar. När man uppdaterat windows kommer de där sakerna dit. Om du avinstallerar dem tar du bort viktiga uppdateringar. Skulle nog tro att jag har rätt men inte 100% säker.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

compexman,hej :-))

 

Som "frågaren & vetaren säger, det där är Windows uppdateringar.

 

Du kan gå till MS:s hemsida och söka på dessa nummer , så får du också reda på vad dom fixarna innehåller. KB, står för övrigt för "Knowledge Base" .

 

Om du , eller din kompis, har problem med popups eller ovälkomna xxx-sidor, så är det något annat i systemet som genererar dom.

 

hälsningar

 

Die Hard

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Info!Hej.Det är bara backuper du ser iWindows och lägg till ta bort progr dom inst fixarna ser du inte.Men det finns ett bra progr som tar bort hotfixarna har själv provat det fungerar utmärkt spar diskutrymme du hittar det på http://www.doug knox.com Leta dig fram på vänster sida klicka på win x utilities rulla ned till remove hotfix backupfiles ladda hem problemet löser sig ....Ha det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...