Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ola från Windows


jeeves

Rekommendera Poster

Hej Ola!

Jag riktar mig direkt till dig, eftersom det har dykt upp ett egendomligt problem efter att jag har laddar ned KB828028, den senaste säkerhetsuppdatering av winXP. Jag laddade ner den igår och idag skulle jag gå in "Kör" där jag lagrat diverse adresser, för att slippa leta efter dem. Jag skulle plocka fram min IP-adress, Nätmask och Standard-gateway för att skicka dem till Amos Bronson Alcott.

Döm av min förvåning när alla adresserna var borta. Jag gick då in på Start-program-tillbehör-kommandotolk och skrev in Ipconfig. Men det går inte heller, utan det blev en upprepning av mitt namn samt documents and settings i en lång radda.

Kan du min vän förstå vad som har hänt? Jag har inte fått mail från andra än "Pc för alla" och ett från Amos. Du kan väl göra en koll så det inte är någon skit i nedladdningen!

Jag har kört AdAware, HiJack this, Panda Quick Remover och Sopbot Search and Destroy och jag har absolut inga virus. Just nu kör jag Panda Antivirus 7 och jag har brandväggen aktiverad!

Vad mer kan jag gör? Under tiden jag skriver detta får jag ytterligar ett meddelande från Microsoft UpDate att jag kan ladda ner en ny uppsättning, men vågar jag det??? Jag har automatiska uppladdningar för att slippa kolla om det finns nya!

Snälla hjälp mig!

Mvh Hans

 

 

 

 

 

 

 

vad mer

 

[inlägget ändrat 2004-02-12 14:11:45 av jeeves]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...