Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

adaware6 181 inställningar??


mariepettersson

Rekommendera Poster

mariepettersson

 

Hej Undrar hur inställningarna ska vara i detta program? har installerat svenska språkfilen.

Senaste veckan har den ej tagit bort ngt.´Kollar alltid om det finns en ny fil.Från början när jag hade detta tog den ju alltid bort ngt.

Är ofta in och läser på denna sida och jag tycker att ni är så otroligt duktiga som kan nästan allt om datorer.

Någon som har ngt. bra tips på skol programm som man kan göra sin läxa på. Har ett glos programm som är mkt. bra. Vokabel.

Marie

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du letar runt lite här på forumet så kommer du att hitta ett eller flera inlägg av Die Hard, där han har lagt in en länk till en sida som beskriver inställningarna.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Marie!!!

 

Lägger en länk ang Ad-Awareprogrammets inställningar.

Hoppas att den kan hjälpa dig något.

 

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=14136

 

 

Den andra frågan:

Vad för typ av program menar du?

 

Hälsningar: Malou

 

***** Ha En Fortsatt Underbar Dag *****

 

***** Ingen Fråga Är För Dum *****

 

Hellre fråga en gång för mycket, än inte fråga alls

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mariepettersson

 

Hej Malou och Mij

Jag menar program som man har nytta av för div. skol arbeten till en 11-års pojke. Typ läxförhör eller annat.

Tack för hjälpen.

Marie

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

En bra början är att läsa artikeln av DieHard på sidan som Malou länkade till. Där får du en bra grund och får hum om de viktigaste och mest grundläggande sakerna.

 

Anledningen till att Ad-Aware kanske inte har hittat något de senaste gångerna kan vara så enkel att du inte har någon "ohyra". En annan anledningen kan vara att du har ställt inte något fel eller att du inte har uppdaterat referensfilen.

 

På sidan som Malou länkade till beskrivs det hur man uppdaterar referensfilen och fixat inställningarna.

 

Har du några fler frågor så är det bara att skriva här på IDG:s PC-Support eller på forumet som Malou länkade till.

 

Några bra program, tja, för det mesta så använder jag bara Word och Nordstedts Stora Engelska ordbok. När jag arbetar med mediasaker använder jag Photoshop och InDesign.

 

Personligen så tycker jag att det absolut bästa sättet att lära sig saker är att skriva för hand och läsa på papper. Jag tycker att det fastnar bättre så ;-) men datorn är absolut ett bra komplement.

 

--------------------

Jonathan Hansen

http://jonathanhansen.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen Marie!

 

Ja du, det var inte lätt det här ang program/läxhjälp.

 

Lägger en länk som du kan ladda ner till din dator och använda dig utav.

 

http://www.google.se/intl/sv/options.html

 

Programmet heter Google Toolbar och är mycket användbar i olika sammanhang.

 

Information/instruktioner om hur du installerar/använder Google Toolbar finns med i länken.

 

Bara till att installera och börja söka efter det man vill ha "goggla".

 

 

Hälsningar och lycka till: Malou

 

 

***** Ha En Fortsatt Underbar Dag *****

 

***** Ingen Fråga Är För Dum *****

 

Hellre fråga en gång för mycket, än inte fråga alls

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...