Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

DELL-datorer ?


Mejram

Rekommendera Poster

Hej!

 

En kompis ville ha råd angående ett eventuellt köp av en DELL-dator, men då jag aldrig haft någon tänkte jag fråga om någon här vet + och - med detta märke ? Hur är det med minnen o.d krävs det maskinspecifika när det gäller DELL ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska i högsta grad undvika märkesdatorer får allergiutslag så fort jag ser en märkesdator. Garantin gäller inte om man byter grafikkort eller en annan hårdvara i datorn och om det medföljer problem, då sitter man där, det är ett stort minus sedan finns det säkert fler..

 

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

plocka ihop en egen dator från nätet billigare och bättre garanti(oftast), dell brukar väl oxå ha ganska många problem!

 

 

 

 

 

-->om jag kan försöker jag besvara era frågor<--

 

[inlägget ändrat 2004-02-11 13:47:48 av jahass]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har en märkesdator, fujitsu siemens. har aldrig haft problem att uppgradera den.. hade annan annan fujitsu siemens förut inga problem med den heller. Vet inte med dell men fujitsu siemens kör inte med märkesspecifika grejer. Jag har moderkort från gigabyte, brännare från nec, grafikkort från ati minnen från infineon. samma saker man kan använda för att bygga en egen dator från vilken affär som helst med andra ord.....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

håller med TalisMan=)

man får allvarliga allergibesvär varje gång man ser en märkesdator

 

sä till din kompis att han ska gå in på tex datorbutiken och bygga egen dator.

får mycket bättre saker för pengarna... och mycket bättre prestanda

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...