Guest idgadmin Posted February 1, 2004 Share Posted February 1, 2004 När jag ska starta datorn har skärminställningen ändrats till låg upplösn + 256 färger. Får ett medd. att ny maskinvara hittats (har inte installerat nåt),söker eft. drivrut o får meddelandet: (Rubrik) Enum\HTREE\ROOT\0 SURegCreateKeyfailed . Allt hänger sig. Kan nån hjälpa mig??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted February 1, 2004 Share Posted February 1, 2004 Hej! Denna länk kanske hjälper dig! http://docs.rinet.ru:8083/Registratura/htm/apa.htm Helren TACSAM FÖR SVAR! (LITAR PÅ ERT OMDÖMME) ________________________________________________________________________________ XP Professional AMD Athlon 1,65Ghz, Maxtor 120Gb + Seagate 80Gb , 1,00Gb Ram,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 1, 2004 Share Posted February 1, 2004 Hej o tack! Men... tyvärr har jag inte tillräckliga kunskaper för att veta var jag ska gå in och vad jag ska göra...Kan du eller ngn annan ge nån hint? (Har WinME) [inlägget ändrat 2004-02-01 17:21:06 av LisWag] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.