Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mediaplayer


Mr Q

Rekommendera Poster

Vet någon vad som orsakar detta fel när jag vill kopiera cd till hårddisken med wmp9?

 

Wmplayer.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Om du arbetade med något kan informationen som du arbetade med ha gått

förlorad.Om du vill ha mer information om felet klickar du här

 

 

Felsignatur

 

AppName: wmplayer.exe AppVer: 9.0.0.2980 ModName: msvcrt.dll ModVer: 7.0.2600.1106 Offset: 000327e8

 

Om du vill se teknisk information om felrapporten klicka du här

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Titta på winupdate om det finns en uppdatering till Wmp9 som löser problemet..

Själv använder jag ett brännarprogram för att få ljudfiler till cd, sedan om du ska ha över filerna från CD till HDD markerar du bara de på skivan och välj kopiera.

Om det är en köpt musik cd så går det troligtvis inte pga kopieringsskyddet..

 

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har inte hittat något i update som skulle hjälpa.

 

Visst gåe det att använda ett annat program men när det har funkat mycket bra tidigare vill jag försöka fortsätta och samtidigt blir man irriterad när saker inte funkar som det ska. Vill inte ge upp direkt.

 

Har heller aldrig misslyckats kopiera trots flera skivor med kopieringsskydd.

 

Jag tror att felet är att programmet använder fel version av dll-filen men jag vet inte hur jag ska komma runt detta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat att uppdatera via 'Hjälp' -> 'Sök efter uppdateringar'? Den version du har är inte den senaste... (9.00.00.3075)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Provat uppdatera via hjälp. Får svaret att jag har senaste versionen och att det inte finns något att uppdatera?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...