Guest idgadmin Posted January 28, 2004 Share Posted January 28, 2004 När jag ska importera backup-kopian av kotakter o.s.v. får jag följande meddelande "The procedure entry point Str TokEx could not be lokated in the dynamic link library MSOERT2.dll." samt därefter "Det gick inte att hitta filen WAB DLL." Vad ska jag göra? Hälsningar /T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Hej Torparen Testa denna artikel. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;SV;814442 Mvh Ola [bLÅ] Ola Fransson Support Engineer Microsoft Personal Support [/bLÅ] [FET] Inlägget är inte förknippat med några garantier eller ansvarsåtaganden av vilket slag det vara må, det medför heller inte någon överföring av rättigheter. Användning av informationen i inlägget sker på egen risk. Användning av förekommande script, datorprogram eller liknande regleras av villkor som finns på Microsofts hemsida [/FET] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.