Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Ta bort film från HD

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hej På Er från en senior surfare !

Jag har en film på hd som är nerladdad från en skiva när jag "rör vid" den exv. visa egenskaper så börja datorn haka upp sig och blir seg och det dröjer ovanligt länge om jag hö.klickar på filen innan fönsret kommer upp ca. 30 sek.

Har försökt att ta bort filmen men det går inte det kommer upp ett fönster att programmet inte går att ta bort för att det används av ett annat program. Jag har stängt alla program t.o.m IE. Har även försökt med datorn i felsäkert läge.

Kan någon tippsa om hur jag ska ta bort filmen ??

Som jag har skrivit tidigare i detta forum är min eng. kass så det vore bra om ni inte hänvisar till eng. sidor på webben.

Senior

Guest idgadmin

Tack för svaret. Jag har provat att ta bort filmen i felsäkertläge.

Filmen har avi-video format.

Har hämtat den och öppnat den lilla rar-filen. Vad ska jag göra med den hittade bara några inf.-filer i anteckningar som var 1 kb stor efter öppnandet från rar-format.

Senior

-har inte provat den själv.Men enligt Magnus B.(Mankan)

Först så får du packa upp den, med winzip, winrar eller liknande program. Efter det så har du en fil som heter fixaavi.inf, den högerklickar du på, och väljer Installera. Det kommer inte upp något på skärmen, utan det går snabbt som 17, ev. att du behöver starta om din dator innan det fungerar.

Lite fler tips här .Du kanske har läst ?

http://pcsupport.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=366720

[inlägget ändrat 2004-01-20 23:30:40 av Max12]

Guest idgadmin

Tackar som f-n Max12 nu gick det att ta bort filmen. Pust, Pust vilken lycka att jag fått bort "cansersvulsten" från datorn.

Senior.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...