Guest idgadmin Posted January 18, 2004 Share Posted January 18, 2004 Hej jag har en hårddisk på 120gb när jag flyttade den från en dator till en annan vill min dator att jag ska formatera om den. Måste man göra det har lite filer jag vill behålla på hårddisken. När jag kollar i enhetshanteraren står det "Enhet D: använder filsystem i MS-DOS-kompatibelt läge." Fattar inte nånting!!! Tack på förhand för hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mij Posted January 18, 2004 Share Posted January 18, 2004 Vad var det för operativsystem i den andra datorn, och vad är det i den nya? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 18, 2004 Share Posted January 18, 2004 Båda är windows 98. Det stod någonting med ez-bios under uppstart med den gamla vet inte om det är någonting. Bios hittar hårddisken på båda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mij Posted January 19, 2004 Share Posted January 19, 2004 Det är troligtvis bara vilken BIOS-version som används.... Använde du komprimering på disken när den satt i den andra dator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 19, 2004 Share Posted January 19, 2004 Nej Det gjorde jag inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.