Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

meennn.....


tHorSeYE

Rekommendera Poster

Varför är Internet Explorer så buggigt???

Varenda gång jag surfar hänger det sig åtminstone tre gånger och på en dag får jag väl tvångsomstarta datorn ca 7 gånger.

 

Många sidor jag är inne på (speciellt eforum) är färdigladdade, eller i alla fall nästintill, men ingenting går att göra förrän efter någon minut. Inte speciellt roligt..

 

Ofta får jag felmedelanden av feltypen 2 eller 11. Är datorn i behövande av en speeddisk körning? Eller kanske man t.o.m. måste formatera om hårddisken? Eller är detta bara Microsoft som är jobbiga?

 

*hata Bill Gates*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att kasta ut hela IE och installera om hela Microsoft Internet-mappen.

 

IE är buggigt därför att Microsoft är en enda stor fläskig bugg. Man kan svära och leva fan hur mycket som helst men tyvärr att det svårt att skaka av sig MS.

 

Men tiden arbetar emot dem. Bill Gates är bara en rik tönt. Fast å andra sidan vet man aldrig... http://egomania.nu/gates.html

 

 

"Life is too short to use anything but a Mac; Windows is just not a human environment." - Roger Ebert, filmkritiker på Chicago Sun-Times

 

[inlägget ändrat 2001-05-22 17:13:27 av Staffan Kjell]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova stäng av funktionen för Java. Det kan funka då Java är buggigt i vissa webbläsare (Netscape är ännu värre).

 

 

/Petra

If you see someone without a smile, give them yours.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...