Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återskapa filer?


aoen

Rekommendera Poster

Jag undrar om, och i sådana fall var, det finns ett program, gärna gratis, som kan återskapa filer efter att man valt "töm papperskorgen" i Windows 98.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!http://www.symantec.com/nu/index_downloads.html Gå till den här sidan och tanka hem Norton Utilites 3.0. Det är gratis för att det har kommit ut en ny version. Programmet innehåller flera program som hjälper dej att hålla ordning på datorn. Programmet som skulle kunna hjälpa dej heter "Unerase Wizard" och det ingår i NU3.

Mvh Thomas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas Sörman

Om du inte vill ladda ner det så kolla om du har PC För Allas cd-skiva nr 3/1999 så finns fullversionen där

 

/Nikl@s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

Det verkar som om Symantec har tagit bort sidan. Tyvärr så kan jag inte tipsa dej på någon annan sida där du kan ladda hem Nu3. Kolla Nikl@'s råd. Kanske någon kompis har tidningen.

Mvh Thomas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas Sörman

har du dos 6.22 från någon gammal dator på disketter och inte har FAT32 på hårddisken så ska det finnas ett program där men jag vet inte om det fungerar. Om inte NU hade varit så j-a stort (58,1 MB!) så hade jag ju kunnat skicka över det

/Nikl@s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Robert Kristensson2

Förresten... jo, undelete.exe fungerar. På FAT16-diskar. Om man skriver LOCK och trycker Enter först. Om du kör FAT16 så är det bäst att prova med undelete.exe först. Varje fil du kopierar till hårddisken hotar att skriva över det du tagit bort, så om du installerar Revival ökar alltså risken. Jag vet inte hur hemma du är på datorer, men om du misslyckas med undelete.exe kan du koppla din hårddisk som slave och starta Win 9x med en annan hårddisk, installera Revival där och scanna den gamla hårddisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...