Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

kan inte uppdatera på windows update


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

jag har nyligen instalerat om windows 98 på datan o så skulle jag gå in o uppdatera på internet på windows update men när jag kommer till sidan så kommer jag ditt men sidan blir bara vitt o utan text. Liksom när jag går in på verktygspanelen o trycker på sök där så kommer den sidan upp men blir också bara vit utan text.vad är det för fel?

tacksam för hjälp

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara så att de har slutat med uppdateringar till OS Win 98, har varit skriverier om det. Man får helt enkelt ta sig till vissa sidor som har support på Win 98 och uppdateringar..

 

 

Surfa säkert och uppdatera mera ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tjofsan!

 

Var tvungen att kolla upp Windows Update-Sidan för Win 98!

 

Den fungerar fortfarande och det finns fortfarande uppdateringar att hämta för Win 98, så den är inte ur bruk ännu!

 

 

Råkade själv ut för det som du beskriver vid ett tillfälle då jag gjorde en nyinstallation av Win 98 och skulle hämta uppdateringarna hos Windows Update.

Det visade sig att jag hade fått ett virus i datorn som blockerade sidan Windows Update för Win 98 och några andra sidor (hur nu det här kunde komma sig).

 

Kör ditt antivirusprogram för att kontrollera och gör även onlinescanningar för att vara säker på att det inte finns virus i datorn.

Skickar två länkar som du kan använda för onlinescanning.

 

http://www.pandasoftware.com/

 

http://housecall.trendmicro.com/

 

Lycka till

 

Hälsningar: Malou

*** God Fortsättning År 2004 ***

 

Ingen fråga är för dum!

 

Hellre fråga en gång för mycket, än inte fråga alls.

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-01-08 16:18:22 av malou jansson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Jag provade nu och det fungerade med Windows Update. Jag har W98 första utgåvan. Vad det kan vara vet jag däremot inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...