Guest idgadmin Posted December 30, 2003 Share Posted December 30, 2003 Vilket är ett snabbt och ett billigt grafikkort ? det ska vara ett snabbt kort men också billigt ! Tack för en bra Tidning, PC För Alla ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted December 30, 2003 Share Posted December 30, 2003 Geforce Ti serien är bra och prisvärt.. Surfa säkert och uppdatera mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 13, 2004 Share Posted January 13, 2004 Nja. Köp hellre ett Radeon 9600 XT kort. Kostar runt 1500 nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 13, 2004 Share Posted January 13, 2004 tjena, men jag har haft ett Ati radeon 9600 pro innan men det var inte så stabilt, men e detta mycket stabilare och snabbare än Sapphire ATI Radeon 9600 pro??? för jag vill inte slösa pengar på nått som inte funkar ! Tack för en bra Tidning, PC För Alla ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 14, 2004 Share Posted January 14, 2004 Jag vet inte hur länge sedan du hade problem med ditt Ati kort men den nya drivrutinen(den som heter Windows XP 3.10)tillsammans med servicepack 1 funkar kanon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 14, 2004 Share Posted January 14, 2004 jag skaffade det typ i ocktober...men när jag skulle köra OpenGl spel som Half-Life och Warcraft 3, så bara efter en stund av spelande så bara stängde det sej ner....men det har väl kommit bättre drivrutiner till grafikkortet, men just nu har jag inte nåra pengar....så jag får väl vänta lite tilll...men ska jag skaffa Radeon 9600 XT ?? e det riktigt bra??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 Givetvis så finns det bättre grafikkort men då är de också dyrare. Allmänt så tycker jag att Radeon kort är bättre än Geforce kort just nu. Skulle jag rekomendera det mest prisvärda av Radeon modellerna nu så blir det 9800 pro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted January 15, 2004 Share Posted January 15, 2004 Okey! men det tar nog ett tag innan jag har pengar till det.. men tack så mycket för hjälpen! ha det bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.