Guest idgadmin Posted December 16, 2003 Share Posted December 16, 2003 Hej! Jag är en glad amatör som har en webserver igång och är jätteglad för det. Men jag skulle vilja få igång en mailserver också men har inte lyckats förstå hur man gör. Kanske finns det ngn vänlig själ som vill hjälpa mig lite? Lina: Telia adsl Router: en D-link Dns: Direct update anv. jag mig av använder IIS En glad amatör som behöver lite hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Horse Posted December 16, 2003 Share Posted December 16, 2003 Jag vet inte men kanske denna länk kan vara till ngn hjälp http://www.webattack.com/freeware/server/fwmailserver.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 16, 2003 Share Posted December 16, 2003 jag tror nog att dit största problem endå kommer att bli "telias policy".. jag tror att dom kanske kommer att läga sig i... Dual P3 550mhz:1024mb RAM:GF2 32MB:win2000 Dual Ppro 200mhz:512mb RAM:8 SCSI:RAID5:SCOunix AMD 1300mhz:512mb RAM:GF2 32MB:WXPpro... medmera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.