Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

XP och java


marije

Rekommendera Poster

Enligt den hemsida jag ska "sköta om" (idrottsförening via n3sport) så stöder inte min webbläsare java. Har försökt att läsa mig till hur jag ska lösa det och kommit fram till att den version av Windows XP jag har inte har den funktionen (pga någon rättslig tvist i USA). Har då försökt att ladda ner java via Java.com:s download, efter råd från både datorförsäljaren och supporten på n3sport, men det fungerar fortfarande inte. Vad ska jag nu göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Tack för svar, men det går inte så bra för mig. Bland annat för att min engelska inte är den mest uppdaterade...

 

I alla fall förstod jag det som att det som beskrevs på sidan är alternativa sätt att ladda ner det jag behöver, och på de som hänvisas till på den nedre delen av sidan får jag bara meddelande om att "Sidan inte kan hittas".

 

När det gäller den övre delen av sidan är min fundering om man ska använda sig av alla fyra länkarna eller ska jag veta vilken som passar på min (bärbara) dator???

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. TACK så jättemycket för hjälpen. Nu fungerar det och jag kommer att kunna lägga in bilder på hemsidan. Tack också till Therese H som svarade på min fråga trots att jag inte kunde förvalta svaret.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...