Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med drivrutinerna till moderkotet.


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Mitt nya moderkort - ASUS A7V8X MX VIA KM400 - krånglar. Datorn hänger sig emellanåt varpå jag får ett felmeddelande att datorn återställts efter ett allvarligt fel och måste startas om. Microsoft menar att felet beror på ett "graphics drivers device". När jag ska stänga av datorna så startar den om istället och säger att den har återställts efter ett allvarligt fel. Jag har ett uppdateringsprogram för drivrutinerna på CD men det går inte att köra och de uppdateringar jag laddar ner från nätet går inte heller att använda. Vad ska jag ta mig till? Till saken hör att jag i enhetshanteraren har en enhet som jag inte lyckats installera ännu. Den heter "VID_04E6 PID_80000040" Kan den enheten orsaka problemet? Tacksam för hjälp - Rickard

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moderkort med Viakretsar är kända för att kräva rätt drivrutiner.Är dom medföljande drivrutinerna för moderkortet installerade?Dessa ska installeras innan några andra drivrutiner.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

jag har ett 3d problem med min dator jag kan inte spela 3d spel eller allt som är 3d överhuvudtaget skärmen hackar och det jag tvingas starta om datorn efter så säger microsoft att det är garpihis drivers problem så kan du hjälpa mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...