malouba Posted December 4, 2003 Share Posted December 4, 2003 Hej alla. är detta något att ladda hem och annvända, eller klarar man sig utan. Perre www.billigt.tk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 5, 2003 Share Posted December 5, 2003 Om jag har förstått det rätt så är MSN Explorer ett program med funktioner som MSN Messenger, Browser, e-post, mediaspelare mm. jag anser inte att det är nåt att ha. Men smaken är som baken... Microsoft Certified System Engineer CompTIA A+ Certified Link to comment Share on other sites More sharing options...
Die Hard Posted December 5, 2003 Share Posted December 5, 2003 malouba ,hej Jag har MSN Explorer och har haft det i ett och ett halvt år.......och kanske använt det 3 gånger, och det bara i samband med att jag kollat mitt MSN e-mail konto.......säger det lite om hur användbart det kan vara.... spara hårddiskplats och lägg något användbart där istället. Die Hard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max12 Posted December 5, 2003 Share Posted December 5, 2003 Håller med Die Hard och Zealot^ . Är inget nödvändigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.