Just nu i M3-nätverket
Jump to content

medal of honor problem

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Jag har fastnat på banan då man ska landstigas på en strand.jag har kommit till bunkern och har hämtat ett sniper gevär men hur fn kommer jag till skyttevärnetpå andra sidan utan att sprängas

av minor ,jag hittar ingen väg runt minfältet.Ska sägas att det är allied assult det handlar om.

HJÄLP!!!

Hej

Jag hade också problem med minorna, men jag gick i mitten, dvs mellan bergssluttningen till vänster och "staketet" till höger. Du får spring sicksack fram...funkade för mig...

Eller försök att följa han som springer före .Har jag för mig .Dom är vel 2-3 st vid skyttevärnet och den ena sticker .Följ honom.

Guest idgadmin

HEJSAN!

Du skall huka dig vid gropen där geväret ligger skjuta dom 2 vid kulsprutan snabbt sen springer du rakt mot vallen där finns en grop till där skjuter du han till höger (från stranden sett)sen springer du snett vänster mot stranden en grop till huka skjuter båda igen sen ger du järnet mot bunkern vänder dig om skjuter han som då är längst bort sen ner i vallgraven funkar för mig utan att bli träffad annars titta på denna länken har mycket tips till mohaa

http://www.viol.net/mohaa/

Intel Celeron 2ghz 760mb-Ram (Win XP Home)80gig hårddisk grafik:Geforce Fx5200 128mb,ljudkort:4.1 Digital.

Guest idgadmin

TACK!!!

Äntligen förbi och ner i bunkern

bra forum detta när man får problem ,alltid skönt med snabba svar

MVH:Jonas

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...