Guest idgadmin Posted November 18, 2003 Share Posted November 18, 2003 Hejsan Jag har gjort en virusscanning med Norton Antivirus och lagt en massa infekterade filer i karantän. Nu kan jag inte få igång ett ända programm på datorn för den säger att den inte hittar loadpe.com som behövs för att starta ett program. Jag har försökt att hitta den filen överallt men lyckas inte. Är mycket tacksam för all hjälp jag kan få. Hälsning Anders Persson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted November 18, 2003 Share Posted November 18, 2003 Loadpe.com är en virus payload så vad du får göra är att kolla http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.stator@mm.html hur du fixar detta [inlägget ändrat 2003-11-19 00:19:40 av OLIRC] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted November 19, 2003 Share Posted November 19, 2003 Jag gav inte ett poäng utan fyra men det "fattade2 inte programmet. Hälsning Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.